ای کاش زندگی هم دکمه Ctrl+Z داشت!

در مورد اعتراف تلخ یا شکست تلخ یا هر چیز تلخ باید بگم که بدترین روز زندگیم بود، نمی دونم شطرنج بازی کردین یا نه، من مثل شطرنج بازی هستم که در دقیقه آخر وقتی که فکر می کنه بازی رو برده مات میشه! آره من مات شدم بد جور هم مات شدم، یا به قولی بگم سوختم طوری که حالا حالا ها بوی سوختم از بین نمیره! شاید از غرور زیاد بود، شاید هم از حماقت! ولی هر کس تابان سبک سری خودش رو پرداخت می کنه. آره من خندیدم به زندگی و بازی هاش ولی حالا یاد گرفتم که نخندم ! ای کاش زندگی هم دکمه Ctrl+Z داشت. من هیچ وقت دوست ندارم به گذشته برگردم حتی در بدترین شرایط ولی حالا از ته دل دوست دارم که زندگی دکمه Ctrl+Z داشته باشه. بد جور خورده تو برجکم حالا تازه می فهمم که تلخی اعتراف خانوم محتشمی چقدر بوده!

ryfxtmhieqpy.jpg

به قول شاعر :
خودم کردم که لعنت بر خودم باد!

4 پاسخ

  1. واقعا متاسفم ! اگر كمكي از دستم بر مي آيد …..
    سپاسگزارم ولی …
    با قضا کارزار نتوان کرد/گله از روزگار نتوان کرد

  2. سلام
    چرا اینقدر ناامید ، شکست مقدمه تمام پیروزی هاست ، بهنظر من اینها امتحان نه شکست.
    در پناه خدا ، موفق باشی

  3. با بهترین ها

    از فرتوری (عکسی) که گذاشتید بسیار دلگیر شدم؟!
    زندگی برای همه یه جورآیی گاهی رو دست می زنه و توی زندگی تک تک ماها میشه آرزوی Ctrl-z رو دید و ایکاش میشد Ctrl-z کرد.
    با این وجود اگه رودستی که خوردید ، دهشتناکه من بهت میگم میتونی تغییرش بدی چرا که هیچ چیز ارزش باختن زندگی رو نداره، این یادت باشه زندگی تکرار نداره بازم میگم زندگی تکرار نداره .
    همه ما می تونیم و باید از کرده هامون درس بگیریم و تجربه بیاموزیم ما در جاده زندگی به پیش میریم به امید فردایی بهتر …
    اگه فکر میکنی نمی تونی با شرایط فعلی کنار بیایی، بازم میگم سعی کن شرایط رو تغییر بدی که یک بار دیگه آرزوی Ctrl-z نکنی، هر چی کردی و هر چی پیش آمد، درست، کاریش نمیشه کرد ولی طوری زندگی کن که دیگه آرزوی Ctrl-z نکنی.

  4. بهت حق میدم…
    با درود و سپاس

پاسخی بگذارید

