عنوانی ندارم …

گفت : « پدر! عزم سفر دارم. »

گفتم : « چه مدت طول خواهد کشید؟ »

گفت : « یک سال؛ شاید هم بیشتر. آخر می خواهم با موتور سیکلت همه آمریکای جنوبی را بگردم. »

پرسیدم : « دوست دخترت را چه می کنی؟ »

گفت : « اگر دوستم داشته باشد، منتظرم می ماند. »

گفتم : « خسته می شوی. »

گفت : «خسته خواهم شد. »

گفتم : « گرسنه می مانی. »

گفت : «می دانم. »

گفتم : « ممکن است بمیری. »

گفت : « برای مردن آماده ام. »

گفتم : « پس می روی ؟! »

گفت : « باید بروم! »

متن بالا گفتگوی پدری با فرزند خود بود. فرزندی که خود پدر شد، پدری که فرزندانش همه آزادی خواهان دنیا بودند …

guevara_che.jpg

———————————————————————-

پانویس:

1- نوشته بالا از کتاب خاطرات سفر با موتور سیکلت است.

2- این گفتگو را خیلی دوست دارم .

با سپاس کاوه گیـــــلانی

یک پاسخ

  1. در انتخابات شرکت نمی کنیم
    همراه شو عزیز تنها نمان دگر؛ کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود.دشوار زندگی هرگز برای ما ؛ بی رزم مشترک آسان نمی شود ؛ من اگر برخیزم , تو اگر برخیزی ؛ همه بر می خیزند.مرگ بر حکومت اعدام و سنگسار اسلام

    نتایج آرا مردم در انتخابات برای رهبران رژیم مطرح نیست، امّا حضور در انتخابات برای حکومت بسیار مهم تلقی می شود. اهمیت حضور مردم در انتخابات را می توانید در سخنان آخوند خامنه ای در سفر یزد بیابید. خیلی خلاصه و مفید به شما بگم، علی شیره ای گفت: “حضور مردم در انتخابات، مغایر است با آنچه بیگانگان می خواهند.” شاید قبلاً برای شما گفته باشم، رژیم اسلامی از حضور شما در انتخابات سوء استفاده می کند و شما را به عنوان انقلابیون و پیرو خط امام به دنیا معرفی می کند. اگر دنیا هیچ حرکتی از مردم ایران نبیند، در نهایت حمایت ها از بین خواهد رفت. بود و نبود این رژیم، به بود و نبود شما در انتخابات بسته است. عدم حضور شما در انتخابات شکست بزرگی برای جمهوری اسلامی است
    http://rooznote.wordpress.com/2008/01/17

    لطفا دوستانتان را متقاعد کنید که برای آزادی ایران و بخاطر نابودی جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت نکنند.

پاسخی بگذارید

